El aliviadero funciona y ... ya podemos dormir tranquilamente. 

El sobreeixidor funciona i ... ja podem dormir tranquil·lament.

La pasada noche ha sido la prueba en real de las bombas del aliviadero de las pluviales. El permanente aguacero que se inició pasada la una de la madrugada nos ha dejado a lo largo de la noche mas de cincuenta litros por metro cuadrado. Suponemos que se han producido, a lo largo de la noche, picos mas o menos intensos que en la situación anterior hubiesen causado inundaciones en las viviendas. Actualmente, tras la puesta en marcha de las bombas del aliviadero, estas han funcionado correctamente. El Ayuntamiento ha realizado un seguimiento del funcionamiento de las mismas.
Han concluido los seis años de innecesaria espera para utilizar esta estación de bombeo. Damos las gracias al gobierno actual por su inmediata actuación.
(mas información)

La passada nit ha sigut la prova en real de les bombes del sobreeixidor de les pluvials. El permanent ruixat que es va iniciar passada l'una de la matinada ens ha deixat al llarg de la nit mes de cinquanta litres per metre quadrat. Suposem que s'han produït, al llarg de la nit, ruixats mes o menys forts que en la situació anterior hagueren causat inundacions en les vivendes. Actualment, després de la posada en marxa de les bombes del sobreeixidor, estes han funcionat correctament. L'Ajuntament ha realitzat un seguiment del funcionament de les mateixes.
Han conclòs els sis anys d'innecessària espera per a utilitzar esta estació de bombament. Donem les gràcies al govern actual per la seua immediata actuació.
(mes informació)

Manuel, 2 de noviembre de 2015