JOSE CAMBRA BUENO CATEDRATICO

Después de varios meses de rumores en nuestro pueblo, nos llega la noticia de que nuestro alcalde es catedrático.

Nos enteramos, como es costumbre en él, por sus declaraciones al periódico Levante.

Se marcha. Después de veinte años vinculado al ayuntamiento , donde  ha ejercido de alcalde durante cuatro legislaturas. Nos deja para ejercer su profesión: Catedrático de Enseñanza Secundaria (Orientación Educativa, según el Diario Oficial de la Comunidad Valenciana de fecha 6 de marzo de 2015).

Aunque estamos acostumbrados a sus despedidas al final de cada legislatura, esta vez creemos que no duda, en esta ocasión su decisión es firme y nos abandona.

Para mas información se pueden leer sus declaraciones al periódico Levante en esta página dedicada integramente a nuestro alcalde.

 

Després d'uns quants mesos de rumors en el nostre poble, ens arriba la notícia que el nostre alcalde és catedràtic.

Ens assabentem, com és costum en ell, per les seues declaracions al periòdic Levante.

Es marxa. Després de vint anys vinculat a l'ajuntament , on ha exercit d'alcalde durant quatre legislatures. Ens deixa per a exercir la seua professió: Catedràtic d'Ensenyança Secundària (Orientació Educativa, segons el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana de data 6 de març de 2015) .

Encara que estem acostumats a les seues despedides al final de cada legislatura, esta vegada creiem que no dubte, en esta ocasió la seua decisió és ferm i ens abandona.

Para mes informació es poden llegir les seues declaracions al periòdic Levante en esta pàgina dedicada integrament al nostre alcalde.